78

Discuss anything about DLC

78

Postby Keydar » Sat Feb 03, 2007 1:18 pm

Image
Image
User avatar
Keydar
Site Admin
 
Posts: 796
Joined: Sat Oct 28, 2006 9:27 am

Postby TheRusheR » Sat Feb 03, 2007 1:19 pm

w00t first ^^


roflmao!!! LOL
lvl 60 Hunter on Stormrage EU-
TheRusheR
 
Posts: 22
Joined: Tue Oct 31, 2006 10:09 pm

Postby Jurn » Sat Feb 03, 2007 1:55 pm

ahaha brilliant one :D
Image

Image
Jurn
 
Posts: 340
Joined: Thu Dec 21, 2006 12:05 am
Location: Shipping stuff over sea

Postby ELMuffo » Sat Feb 03, 2007 4:20 pm

yay! :D great comic
ELMuffo
 
Posts: 2
Joined: Tue Jan 09, 2007 3:35 am

Postby Ecodark » Sat Feb 03, 2007 9:30 pm

Is this a true story happened?
User avatar
Ecodark
 
Posts: 39
Joined: Sat Nov 18, 2006 7:16 pm

Postby Acqua » Sat Feb 03, 2007 10:33 pm

:twisted: lol well if not i hope they can never do somthing like that lol :D
Acqua
 
Posts: 3
Joined: Mon Dec 04, 2006 9:39 am
Location: Malorne

Postby Zealia » Sat Feb 03, 2007 10:41 pm

damn gnomes....
Zealia
DL Guild Member
 
Posts: 203
Joined: Sat Nov 04, 2006 7:57 pm

Postby Jeyne » Sun Feb 04, 2007 1:38 am

ROFL!


evil... i love that gnome .... rofl... :twisted:
The facials (i hope this word is correct ^^) are great! Hihi ^^
Jeyne
 
Posts: 29
Joined: Wed Nov 08, 2006 1:24 pm

Postby Lieva » Sun Feb 04, 2007 1:53 am

lol i cant believe you're that slow :p

and yay miji behind it all :D
Image
Lieva
 
Posts: 54
Joined: Mon Nov 13, 2006 3:10 pm

Postby Choppermad » Sun Feb 04, 2007 6:42 am

Yay gnomes will take over the world \o/ up with Mijikai, i will be your undead servant and i'll let you call me egor

ROFL!


evil... i love that gnome .... rofl... Twisted Evil
The facials (i hope this word is correct ^^) are great! Hihi ^^


I'm sure it's "Facial Expressions" saying facial on it's own has a different meaning on the intrawebz....i go no further

Just to clarify something i've been wondering, can you steal a Paloladins bubble with spell steal?

~Chop~
Choppermad
 
Posts: 87
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:18 am

Postby Zaragor » Sun Feb 04, 2007 9:38 am

not sure about bubble, but they could do that in beta. However, they DO steal my avenging wrath. 30% more damage FTL
<IMMUNE!>
Max damage done within 6 sec stun: 9756
BUFF PALADIN DPS!
Zaragor
 
Posts: 60
Joined: Wed Jan 03, 2007 5:50 am
Location: Norway

Postby ThePrepared » Sun Feb 04, 2007 9:42 am

Choppermad wrote:Just to clarify something i've been wondering, can you steal a Paloladins bubble with spell steal?

~Chop~


Nope, if you try to spellsteal a paladin in a bubble you will get the "immune" message and you will not get the bubble or any other buff that the paladin has active.
ThePrepared
 
Posts: 3
Joined: Fri Jan 19, 2007 4:31 pm

Postby Choppermad » Sun Feb 04, 2007 11:05 am

ThePrepared wrote:
Choppermad wrote:Just to clarify something i've been wondering, can you steal a Paloladins bubble with spell steal?

~Chop~


Nope, if you try to spellsteal a paladin in a bubble you will get the "immune" message and you will not get the bubble or any other buff that the paladin has active.


bet pala's whined in the beta, "oh noes i'm vunerable!!! i can't HS"
Choppermad
 
Posts: 87
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:18 am

Postby Yoshura » Sun Feb 04, 2007 4:53 pm

Choppermad wrote:
ThePrepared wrote:
Choppermad wrote:Just to clarify something i've been wondering, can you steal a Paloladins bubble with spell steal?

~Chop~


Nope, if you try to spellsteal a paladin in a bubble you will get the "immune" message and you will not get the bubble or any other buff that the paladin has active.


bet pala's whined in the beta, "oh noes i'm vunerable!!! i can't HS"


DS is mass dispellable :)

I think its priests that have that... or is it mages?
Yoshura
 
Posts: 47
Joined: Thu Nov 02, 2006 2:28 pm

Postby gourra » Sun Feb 04, 2007 5:43 pm

Yoshura wrote:DS is mass dispellable :)

I think its priests that have that... or is it mages?
Yep, it's a priest spell. And I love it :) Paladins must have been surprised when I broke their bubble.
gourra
 
Posts: 2
Joined: Wed Jan 24, 2007 1:45 am

Next

Return to DL comics

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest