142

Discuss anything about DLC

142

Postby Keydar » Sun May 11, 2008 11:25 am

Image
Image
User avatar
Keydar
Site Admin
 
Posts: 796
Joined: Sat Oct 28, 2006 9:27 am

Postby suaishun » Sun May 11, 2008 11:32 am

omg :D these npc revolt is becoming funnier with each new comic
Image

Image
suaishun
 
Posts: 27
Joined: Wed Apr 02, 2008 10:47 pm
Location: NL

Postby Lanthroviel » Sun May 11, 2008 11:34 am

ROFLMAO the end is AWESOME XD

They should take a pickaxe however, it do 0.7 more dps :D .

BTW, it seems that donald finally thought and equiped his boot at his foot ^^ .
Web... Web has changed....
User avatar
Lanthroviel
 
Posts: 1181
Joined: Sun Mar 16, 2008 12:32 pm
Location: Internet

Postby matamoto » Sun May 11, 2008 11:43 am

yay the npc revolt is going down!
matamoto
 
Posts: 2
Joined: Thu Apr 17, 2008 7:58 am

Postby Keydar » Sun May 11, 2008 11:45 am

Lanthroviel wrote:BTW, it seems that donald finally thought and equiped his boot at his foot ^^ .


Perhaps it popped out from under his new hat. :p
User avatar
Keydar
Site Admin
 
Posts: 796
Joined: Sat Oct 28, 2006 9:27 am

Postby Zonack » Sun May 11, 2008 12:15 pm

Awsome! haha good work man!
There are some things that all the courage in the world cannot stand against.
Zonack
 
Posts: 22
Joined: Sun Jan 21, 2007 4:42 pm

Postby felldain » Sun May 11, 2008 1:32 pm

POWER TO THE PEOPLE!
Oh and by the way i was being sarcastic!
User avatar
felldain
 
Posts: 291
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:07 pm

Postby Arcazua » Sun May 11, 2008 2:42 pm

[url=http://www.everything2.com/index.pl?node=Kang+and+Kodos]Kodos: Well Kang, it seems the PCs won.

Kang: Did they? That board with a nail in it may have defeated us. But the PCs won't stop there. They'll make bigger boards and bigger nails, and soon, they will make a board with a nail so big, it will destroy them all![/url]
Image
Arcazua
DL Guild Member
 
Posts: 182
Joined: Sun Oct 29, 2006 7:28 am

Postby The Great JT » Sun May 11, 2008 6:05 pm

It's SO OBVIOUS!
Image

The Punchmaster. Do Not Question Him.
User avatar
The Great JT
 
Posts: 1670
Joined: Fri Jan 25, 2008 10:00 pm
Location: Orgrimmar

Postby Theseus » Mon May 12, 2008 1:25 am

"I may be broken, but I am finally free!" LOL :lol:

Yet another great comic.
User avatar
Theseus
 
Posts: 17
Joined: Mon May 14, 2007 12:33 am
Location: Turin, Italy

Postby Mandible » Mon May 12, 2008 1:40 am

Lanthroviel wrote:ROFLMAO the end is AWESOME XD

They should take a pickaxe however, it do 0.7 more dps :D .

BTW, it seems that donald finally thought and equiped his boot at his foot ^^ .


As Joey said on Friends "Put your hands together my friend..". Dualwield them.

Btw. what would they need the ah for in reg. to gear? If they can't kill mobs there wouldn't be stuff that could be traded anyway.
Mandible
 
Posts: 31
Joined: Mon Apr 21, 2008 2:36 am

Postby Mcsham » Mon May 12, 2008 3:18 am

Awesome!

Does this mean that the pallies and warriors who use two-handers will be using their fishing poles?
Image
Mcsham
 
Posts: 35
Joined: Thu Mar 27, 2008 4:42 am

Postby Hkn » Mon May 12, 2008 9:29 am

Another GREAT comic! ROFL'ed IRL ^_^

LOVE the end xD
Image
User avatar
Hkn
 
Posts: 32
Joined: Sat Nov 17, 2007 5:34 am
Location: Bergen, Norway

Postby Mandible » Mon May 12, 2008 12:18 pm

Btw. - just noticed this - is Donald shrinking? or are those the two largest gnomes ever?
Mandible
 
Posts: 31
Joined: Mon Apr 21, 2008 2:36 am

Postby Shadostriker » Mon May 12, 2008 1:11 pm

Mandible wrote:Btw. - just noticed this - is Donald shrinking? or are those the two largest gnomes ever?

Surprised that you were the first to notice that...I read it and thought to myself, "Why didn't you think of that?"

Constructive criticism aside, that is one. Awesome. Comic.
Best in awhile, IF that's possible, there's been so many good comics lately...

5 lol faces :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ...out of 5
User avatar
Shadostriker
 
Posts: 257
Joined: Sun Feb 03, 2008 5:36 am
Location: Can't do that while stunned!!

Next

Return to DL comics

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests