Favorite television show

Discuss anything!

Postby Renkonel » Thu Feb 05, 2009 10:44 am

I like some anime, i like inuyasha, fullmetal alchemist, bleach, and yuyu hakosho.

I like to watch bonanza, its like a 30-40 year old show and i love madtv.
Image

Image
User avatar
Renkonel
 
Posts: 173
Joined: Tue Nov 18, 2008 10:42 am
Location: south eastern indiana

Postby à» Thu Feb 05, 2009 10:51 am

Bleach, Fullmetal Alchemist, Big-o,, Trigun, and Cowboy Bebop FTW!
User avatar
ÃÂ
 
Posts: 516
Joined: Wed Jan 28, 2009 2:34 pm
Location: Stuck inside an invisible box. DAMN MIMES!

Postby Aceed » Thu Feb 05, 2009 11:09 am

House M.D.

Heroes would fit on the list if it wasn't for the fact that I've been skipping behind in episodes since like 5 (in season 3) or something out of laziness.
Last edited by Aceed on Thu Feb 05, 2009 10:46 pm, edited 1 time in total.
lol, we're creepy.
Image
Aceed
 
Posts: 77
Joined: Mon Dec 22, 2008 11:10 am

Postby à» Thu Feb 05, 2009 12:28 pm

I have no friggin idea what happened to Heroes...it was good at first, then it got kind of old...
User avatar
ÃÂ
 
Posts: 516
Joined: Wed Jan 28, 2009 2:34 pm
Location: Stuck inside an invisible box. DAMN MIMES!

Postby Bunnytots » Thu Feb 05, 2009 12:32 pm

I personally enjoy some of the old DBZ. Also on my favorite anime lists are .Hack, Non Funimation OnePiece (they really ruined it, I'm glad the show changed hands), Death Note, Bobobobo Bobobobobobobo(really wierd and random)
I'm here to shit post and chew bubble gum, and I'm all out of gu,/
User avatar
Bunnytots
 
Posts: 1558
Joined: Tue Aug 26, 2008 6:34 am
Location: PopTart Land.

Postby judgement14 » Thu Feb 05, 2009 12:49 pm

i sometimes watch anime online but i mostly read the manga (online as well)
Image

Image

DON'T JUDGE ME!!!
User avatar
judgement14
 
Posts: 1861
Joined: Sat May 03, 2008 2:30 pm
Location: Does it matter?

Postby à» Thu Feb 05, 2009 12:50 pm

Yeah, Bobobo Bobobobo is just....creepy....I like the first DBZ too...GT kind of ruined it for me.
User avatar
ÃÂ
 
Posts: 516
Joined: Wed Jan 28, 2009 2:34 pm
Location: Stuck inside an invisible box. DAMN MIMES!

Postby Bunnytots » Thu Feb 05, 2009 12:50 pm

I love manga.

But its off topic here :)
Oh, and I forgot to add Law and Order to my favorite t.v shows.
I'm here to shit post and chew bubble gum, and I'm all out of gu,/
User avatar
Bunnytots
 
Posts: 1558
Joined: Tue Aug 26, 2008 6:34 am
Location: PopTart Land.

Postby judgement14 » Thu Feb 05, 2009 12:53 pm

not entirely off topic im just saying i rather read it then watch it
Image

Image

DON'T JUDGE ME!!!
User avatar
judgement14
 
Posts: 1861
Joined: Sat May 03, 2008 2:30 pm
Location: Does it matter?

Postby Bunnytots » Thu Feb 05, 2009 12:54 pm

I mean, if I said which anime i liked.
I'm here to shit post and chew bubble gum, and I'm all out of gu,/
User avatar
Bunnytots
 
Posts: 1558
Joined: Tue Aug 26, 2008 6:34 am
Location: PopTart Land.

Postby judgement14 » Thu Feb 05, 2009 12:56 pm

oh i see
Image

Image

DON'T JUDGE ME!!!
User avatar
judgement14
 
Posts: 1861
Joined: Sat May 03, 2008 2:30 pm
Location: Does it matter?

Postby Lanthroviel » Thu Feb 05, 2009 1:03 pm

Hé, anime :p
Not so much for me, we have a CRAPPY diffusion and an EVER MORE CRAPPY dubbing, so I only watch them on Internet..;
Death note is pretty good, Coboy bebop too.
As for .hack, though, not at all.I watched them FULLY (yeah, back the time I had nothing to do and when it was on dailymotion) and though the context would be good (its in a em em ooohh eeerrr peee geee!) it's completly ruined by the fact that the animes have NO SENSE whatsoever...And that because Bendai are even more greedy bastard than blizzard^^.

Don't know the rest though.
Web... Web has changed....
User avatar
Lanthroviel
 
Posts: 1181
Joined: Sun Mar 16, 2008 12:32 pm
Location: Internet

Postby Bunnytots » Thu Feb 05, 2009 1:05 pm

I liked .Hack because back when I was in Austrailia, I picked .Hack up and read the manga. Then when I came to the states, I saw the anime and watched it (Time change is a bitch) and liked what I had seen and continued to watch it.
I'm here to shit post and chew bubble gum, and I'm all out of gu,/
User avatar
Bunnytots
 
Posts: 1558
Joined: Tue Aug 26, 2008 6:34 am
Location: PopTart Land.

Postby à» Thu Feb 05, 2009 1:06 pm

If you guys want a good subbed site in English, you could go to here. It's called animecrazy and they have almost every single series! :)
User avatar
ÃÂ
 
Posts: 516
Joined: Wed Jan 28, 2009 2:34 pm
Location: Stuck inside an invisible box. DAMN MIMES!

Postby Lihonessa » Tue Feb 10, 2009 5:53 am

Ranking the Stars.

It's an awesome Dutch show. :)
Image


 /l、
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ
User avatar
Lihonessa
 
Posts: 1469
Joined: Sun Jul 27, 2008 7:47 am
Location: Shattrath City

PreviousNext

Return to General

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests