The Most Bad Ass

Discuss anything!

The Most Bad Ass

Postby Amant » Wed Apr 18, 2007 1:14 pm

This is the most bad ass video I have ever seen on the internet

Its Master Chief Vs Samus

Watch through the credits

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=57998
Amant Lvl 70 BE Mage
<Dragon Tiger Gate>
Pron
User avatar
Amant
 
Posts: 273
Joined: Wed Nov 01, 2006 6:57 am
Location: Rivendare US

Postby Ballarus » Wed Apr 18, 2007 4:43 pm

Borrowed a little too much from the Matrix. Pretty awesome otherwise.

Does Samus really fights with a sword in SSBB? 'Cause that would be cool.
Image
User avatar
Ballarus
 
Posts: 285
Joined: Wed Nov 01, 2006 6:26 am

Postby Amant » Thu Apr 19, 2007 7:06 am

I just realized that I put this in the wrong forum, can someone move it at all to general?
Amant Lvl 70 BE Mage
<Dragon Tiger Gate>
Pron
User avatar
Amant
 
Posts: 273
Joined: Wed Nov 01, 2006 6:57 am
Location: Rivendare US

Postby Shogunx » Sun May 20, 2007 4:17 pm

NO and now u shall suffer for it Prepare to be PURGED
User avatar
Shogunx
 
Posts: 238
Joined: Wed May 02, 2007 3:43 pm
Location: THE EMERALD ISLE (pfft yea right)

Postby kologer0s » Sun Jul 01, 2007 9:21 am

omg i used to be a freaking halo fanatic and the masterchief was not a freaking lesbian! delete the viddd!
Image

Click above Image to link to the greatest place in the world!
User avatar
kologer0s
Banned
 
Posts: 689
Joined: Mon Apr 23, 2007 10:44 am
Location: Silvermoon,Eversong Woods

Postby rvbtucker » Mon Jul 02, 2007 4:24 pm

You obviously didnt scroll down

Internet: What the hell was that shield shit that Samus did? That was stupid!! And why does the Master Chief/Chick whatever blow up?!!?
Me: Like I said before, the storyboarding comes before anything else. And that point in the song called for a climactic pause. On top of that, symbolic of their character, I feel Samus has a more feminine touch, which in turn implies protectiveness. Just as well, the Spartans more soldier-like and to the point. Since I've read all three Halo books, I had a lot to go by to know what they're capable of. Including the ability to self-destruct.

Internet: WHYYYYYY did you make Master chief a girl!?!?!? Master chief’s not a girl?!?!?! WHAT TEH HELL IS WRONG WITH YOU YOU FAG?!?!?!
Me: In the Halo story according to the books there were actually 32 Spartan soldiers, including women. If you look closely you can actually see the number 458 on the "Master Chick's" suit. 458 being the number of the Spartan that made a Cameo in the Dead or Alive series. Not much thinking went into it further than that though. Plus hot lesbians are awesome.
And yes, there are 2 samus chars in the new SSBB. wether they're going to do it like they did zelda, or they're gonna make a new char is unknown. Either way, samus with out a suit on DOES have a sword.
Yea thats right....I ZOMFGBBQWTFIDIDNTKNOWYOUCOULDDOTHATANDYOUNEEDANERFNERFZOMFGBLIZZHELPMECAUSEINEEDTOLEARNTOLPAYAHHHpwn
rvbtucker
 
Posts: 676
Joined: Wed Nov 08, 2006 5:43 pm

Postby kologer0s » Mon Jul 02, 2007 5:19 pm

i know i have the damn books what kind of fanatic did u take me for but im talking about the master chief not the spartan lol and when samus takes suit off u may notice the master chief lets out a spark at his "lower area"
Image

Click above Image to link to the greatest place in the world!
User avatar
kologer0s
Banned
 
Posts: 689
Joined: Mon Apr 23, 2007 10:44 am
Location: Silvermoon,Eversong Woods

Postby Carrin » Sat Jul 14, 2007 12:56 am

Yep, cause you know, girls have certain features in that general area.

Also, "Spartan" not Master Chief. :P
"Aggro is a complicated Role Players term, loosely translated, it means the priest dies."

Tsiar - 70 Troll Priest - Drak'Thul
Tsiar - 70 Night Elf Hunter - Kel'Thuzad
---- Sheep - Level 70 Kitty o' Doom
User avatar
Carrin
 
Posts: 24
Joined: Thu Mar 08, 2007 1:47 am

i guees its good

Postby Mckeighry » Sun Sep 02, 2007 6:02 pm

i liked it until Samus came, then started to like again at the "afk makeout" lolol

only cuz i prefer Halo to Metroid
Image
Mckeighry
 
Posts: 15
Joined: Sun Sep 02, 2007 10:30 am

Postby Dalsheek » Sun Sep 02, 2007 7:58 pm

Not that impressed, not a big fan of halo.

May seem harsh but seems like something intended for a 13 year old kid, i.e. lots of things exploding, dragon ball z, and halo.

Just my opinion though, /flame on.
Dalsheek
 
Posts: 41
Joined: Sat Sep 01, 2007 12:08 am

Postby felldain » Sat Sep 08, 2007 2:35 pm

kologer0s wrote:i know i have the damn books what kind of fanatic did u take me for but im talking about the master chief not the spartan lol and when samus takes suit off u may notice the master chief lets out a spark at his "lower area"


'Lubrication is a 2-way street' to quote the creator of the video.

I must agree with dalsheek, but the guy is an amateur and he's done better than anything i could do so gratz i guess,
User avatar
felldain
 
Posts: 291
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:07 pm

Postby kologer0s » Sat Sep 08, 2007 2:55 pm

omg this topic is 2 months old..
Image

Click above Image to link to the greatest place in the world!
User avatar
kologer0s
Banned
 
Posts: 689
Joined: Mon Apr 23, 2007 10:44 am
Location: Silvermoon,Eversong Woods

Postby Cass » Sat Sep 08, 2007 5:26 pm

kologer0s wrote:omg this topic is 2 months old..


Yeah, but it's not as old as your insults...
Image


[An00b'arak]: >8< spider pride
User avatar
Cass
Moderator
 
Posts: 1273
Joined: Thu Nov 02, 2006 2:33 pm
Location: Under my desk.

Postby Gombol » Sat Sep 08, 2007 10:17 pm

Cass wrote:
kologer0s wrote:omg this topic is 2 months old..


Yeah, but it's not as old as your insults...


ownt.
User avatar
Gombol
 
Posts: 973
Joined: Tue Jun 19, 2007 5:38 am

Postby kologer0s » Sun Sep 09, 2007 9:52 am

Cass wrote:
kologer0s wrote:omg this topic is 2 months old..


Yeah, but it's not as old as your insults...


Cause if i use any new insults im gonna get banned for sure
Image

Click above Image to link to the greatest place in the world!
User avatar
kologer0s
Banned
 
Posts: 689
Joined: Mon Apr 23, 2007 10:44 am
Location: Silvermoon,Eversong Woods

Next

Return to General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest