Farewell, George. :-(

Discuss anything!

Farewell, George. :-(

Postby Cass » Mon Jun 23, 2008 2:59 am

George Carlin passed on last night.

:cry:
Image


[An00b'arak]: >8< spider pride
User avatar
Cass
Moderator
 
Posts: 1273
Joined: Thu Nov 02, 2006 2:33 pm
Location: Under my desk.

Postby ShadowHunter » Mon Jun 23, 2008 10:28 am

wtf who?
Image
ShadowHunter
Banned
 
Posts: 102
Joined: Mon Dec 10, 2007 12:27 pm

Postby Frioz » Mon Jun 23, 2008 2:07 pm

ShadowHunter wrote:wtf who?


I had the same thought so I just wiki it.
Frioz
 
Posts: 56
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:21 pm

Postby Evilducks » Mon Jun 23, 2008 4:05 pm

He will be missed.

He had more influence on my thought process than any comic should.


RIP George
________
STRAWBERRY COUGH
Last edited by Evilducks on Sat Mar 12, 2011 10:24 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Evilducks
 
Posts: 302
Joined: Thu Nov 02, 2006 6:01 pm

Postby Lt. Kool-Aid » Tue Jun 24, 2008 8:23 am

Frioz wrote:
ShadowHunter wrote:wtf who?


I had the same thought so I just wiki it.




.... oh christ! have you lived under a rock?



*crash* <---- my faith in humanity falling apart
1 full year playing wow: about $190
snowboard: $200

Thinking about casting greater heal of yourself when you break an arm: Priceless
User avatar
Lt. Kool-Aid
 
Posts: 161
Joined: Sun Nov 25, 2007 10:28 am
Location: coming soon to DVD

Postby Evilducks » Tue Jun 24, 2008 4:14 pm

Lt. Kool-Aid wrote:
Frioz wrote:
ShadowHunter wrote:wtf who?


I had the same thought so I just wiki it.




.... oh christ! have you lived under a rock?



*crash* <---- my faith in humanity falling apart


I lost faith in humanity about the same time I could understand 2 + 2. I looked around at how stupid most of my average classmate was, and realized half of them were dumber than that!
________
Porn on
Last edited by Evilducks on Sat Mar 12, 2011 10:24 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Evilducks
 
Posts: 302
Joined: Thu Nov 02, 2006 6:01 pm

Postby Gombol » Wed Jun 25, 2008 12:30 am

Lt. Kool-Aid wrote:.... oh christ! have you lived under a rock?


I HAVE!!
User avatar
Gombol
 
Posts: 973
Joined: Tue Jun 19, 2007 5:38 am

Postby Lt. Kool-Aid » Wed Jun 25, 2008 1:40 am

Gombol wrote:
Lt. Kool-Aid wrote:.... oh christ! have you lived under a rock?


I HAVE!!




well that does explain a few things.....
1 full year playing wow: about $190
snowboard: $200

Thinking about casting greater heal of yourself when you break an arm: Priceless
User avatar
Lt. Kool-Aid
 
Posts: 161
Joined: Sun Nov 25, 2007 10:28 am
Location: coming soon to DVD

Postby Gombol » Wed Jun 25, 2008 2:33 am

Lt. Kool-Aid wrote:
Gombol wrote:
Lt. Kool-Aid wrote:.... oh christ! have you lived under a rock?


I HAVE!!




well that does explain a few things.....


/nod

i dont pay attention to much tbh
User avatar
Gombol
 
Posts: 973
Joined: Tue Jun 19, 2007 5:38 am

Re: Farewell, George. :-(

Postby The Great JT » Wed Jun 25, 2008 7:30 am

Cass wrote:George Carlin passed on last night.

:cry:

Oh shit, the sportscaster?
Image

The Punchmaster. Do Not Question Him.
User avatar
The Great JT
 
Posts: 1665
Joined: Fri Jan 25, 2008 10:00 pm
Location: Orgrimmar

Re: Farewell, George. :-(

Postby Suztang » Wed Jun 25, 2008 7:33 am

The Great JT wrote:
Cass wrote:George Carlin passed on last night.

:cry:

Oh shit, the sportscaster?


lol JT your awsome! excuse me now i have an appointment in hell for laughing at that.
3 beers im ready to tank, 6 beers im ready to raid.....8 beers, 2 shots, and a pack of cigs....im rdy to do WSG!
Image
User avatar
Suztang
 
Posts: 319
Joined: Thu Feb 28, 2008 8:52 am
Location: stuck in virginia.....

Re: Farewell, George. :-(

Postby Gombol » Wed Jun 25, 2008 10:10 am

Suztang wrote:
The Great JT wrote:
Cass wrote:George Carlin passed on last night.

:cry:

Oh shit, the sportscaster?


lol JT your awsome! excuse me now i have an appointment in hell for laughing at that.


oh...a sportscaster...*shrug* donknow him, sports are crap etc
User avatar
Gombol
 
Posts: 973
Joined: Tue Jun 19, 2007 5:38 am

Postby Zealia » Wed Jun 25, 2008 10:49 am

for anyone who doesn't know, hes the guy who did the seven dirty words you can't say on television or radio
Zealia
DL Guild Member
 
Posts: 203
Joined: Sat Nov 04, 2006 7:57 pm

Postby Evilducks » Wed Jun 25, 2008 12:41 pm

Zealia wrote:for anyone who doesn't know, hes the guy who did the seven dirty words you can't say on television or radio


Well, that is his initial claim to fame, but he did many many many more funny routines after that. I believe he still has more HBO comedy specials than any other comic, by a large number.

Speaking of his specials, if you have HBO they're running all of his specials on HBO and HBO 2 over the next couple days as a tribute. If you have HBO and don't know who we're talking about then take the time to watch them, they're worth it.

If you don't find them funny please kill yourself as I don't want to leave the future of this planet to people like you. :)
________
Mexico City Hotels
Last edited by Evilducks on Sat Mar 12, 2011 10:24 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Evilducks
 
Posts: 302
Joined: Thu Nov 02, 2006 6:01 pm

Re: Farewell, George. :-(

Postby Shadostriker » Thu Jun 26, 2008 6:36 am

Gombol wrote:oh...a sportscaster...*shrug* donknow him, sports are crap etc

Took the words right out of my mouth.

Even so, it's terrible when anybody dies. :cry:
User avatar
Shadostriker
 
Posts: 257
Joined: Sun Feb 03, 2008 5:36 am
Location: Can't do that while stunned!!

Next

Return to General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests